Certifikáty - zásahové požární automobily 2005
Požární automobily 2005 | | |
Žadatel: | Výrobek: | Č.certifikátu |
Medtec-VOP, s.r.o. | Vyšetřovací automobil L-1-Z Ford Transit 280 S VIN | 221/001/2005 |
THT, s.r.o. | Rychlý zásahový automobil L-2-R Toyota Land Cruiser 120 4x4 | 221/005/2005 |
Scantrak s.r.o. | Požární kontejnerový nosič S-2-Z Scania P114 CB 6x6 HZ 340 | 221/007/2005 |
Strojírna Potůček, s.r.o. | Cisternová automobilová stříkačka 24 M-3-LP Renault-Midlum 220.14 4x4 Off Road pro hašení lesních požárů | 221/010/2005 |
F.Berger, s.r.o. | Požární kontejnerový nosič S-2-Z Tatra T815-290R25 | 221/011/2005 |
Sehat | Cisternová automobilová stříkačka 24 S-2-Z / S-2-R Scania 4x4 Simča | 221/012/2005 |
THT, s.r.o. | Cisternová automobilová stříkačka 24 M-1-Z Mercedes-Benz Atego 1528 4x2 | 221/013/2005 |
THT, s.r.o. | Cisternová automobilová stříkačka 24 (16) Renault - Midlum 220.14 4x4 | 221/015/2005 |
F-line, s.r.o. | Požární přívěs speciální model F-line | 221/016/2005 |
THT, s.r.o. | Cisternová automobilová stříkačka 24/2500 /200 - M 2 Z MAN 14.285 LA-LF 4x4 | 221/017/2005 |
THT, s.r.o. | Dopravní automobil 8 (16) L-1-R Iveco Daily | 221/018/2005 |
THT, s.r.o. | Dopravní automobil 8 (16) L-1-R Renault Mascott | 221/019/2005 |
MHZ, s.r.o. | Automobilový žebřík 30 M-1-Z Camiva EPS 30 na podvozku Renault Midlum 270.14 C | 221/020/2005 |
Strojírna Potůček, s.r.o. | Dopravní automobil 16 –L-1-Z Daewoo Avia | 221/022/2005 |
THT, s.r.o. | Pěnový hasicí automobil Tatra T815-2 6X6.2 | 221/031/2005 |
THT, s.r.o. | Kombinovaný hasicí automobil 32 S-2-Z Mercedes-Benz Actros 3354 A45 6x6 | 221/033/2005 |
THT, s.r.o. | Kombinovaný hasicí automobil 24/2500/800 – M 1 Z Mercedes-Benz Atego 4x2 | 221/041/2005 |
THT, s.r.o. | Velitelský automobil – VEA L1 Ford Transit | 221/042/2005 |
THT, s.r.o. | Pěnový hasicí automobil – 48/7000/5000 – S 1 Z Scania P 420 6x4 | 221/043/2005 |
WAWRZAZSEK Inžyniera samochodóv specjalnych sp. z o.o. | Cisternová automobilová stříkačka 24/2500/250 M-2-Z Mercedes-Benz Atego 1325 4x4 | 221/044/2005 |
vytisknout
e-mailem
Facebook