HZS hlavního města Prahy  

Přejdi na

Vaše důvěra je náš závazek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Hasičský záchranný sbor hl. m. Prahy vyhlašuje výběrové řízení na pozici Administrátor veřejných zakázek

Aministrátor veřejných zakázek

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (ekonomické nebo právní zaměření výhodou),
  • komunikativnost, samostatnost, pečlivost, logické myšlení,
  • zodpovědný přístup ke svěřené agendě,
  • znalost práce s MS Office (základní uživatelská úroveň),
  • znalost práce se spisovou službou GINIS, v Národním elektronickém nástroji (NEN) a EDS/SMVS je výhodou, ale ne podmínkou (lze proškolit)
  • trestní bezúhonnost,
  • vhodné i pro absolventy (praxe výhodou).

Hlavní náplň pracovní činnosti:

Zajišťování dodávek, služeb a stavebních prací pro bezproblémové fungování pražských hasičů. Práce na krátkodobých i dlouhodobých projektech (pořizování hasičské techniky, ochranných pomůcek a dalšího vybavení, výstavba hasičských stanic, atd.).

  • administrace veřejných zakázek (dále jen „VZ“) podle platné legislativy a v souladu s resortními a interními pravidly,
  • zpracovávání zadávacích podmínek,
  • příprava návrhů smluv ve spolupráci s právním oddělením,
  • zajišťování schvalovacích procesů v souladu s vnitřními pravidly organizace,
  • komunikace s dodavateli,
  • pečlivé vedení dokumentace k VZ včetně její archivace v písemné i elektronické podobě,
  • zajišťování přípravy investičních akcí podle zadání.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • platové zařazení v 10. platové třídě (rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě od 23.390,- Kč do 34.370,- Kč, dle započitatelné odborné praxe),
  • po zapracování možnost osobního příplatku
  • pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností prodloužení,
  • příspěvek na stravování, produkty spoření na stáří, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarifní program,
  • možnost získání nájmu služebního bytu,
  • přátelský pracovní kolektiv.

Místo pracovního působiště:  Praha

Doklady které uchazeč doloží:

  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. e-mailu
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: 950 850 323 Pavla Schejbalová.

Předpokládaný nástup: ihned

Svou žádost o přijetí do pracovního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu oddělení personální, HZS hl. m. Prahy, Sokolská 62, 121 24 Praha 2, nebo na e-mail: pavla.schejbalova@hzspraha.cz.

V souladu s ustanovením § 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

vytisknout  e-mailem