Informace o provozu podatelny pro podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva od 1.7.2024
Od 1.7.2024 dochází k nabytí účinnosti další části zákona č. 283/2021 Sb. a s ním i se změnou podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva a předložení projektové dokumentace.
V souvislosti s výkonem státního požárního dozoru budou možné následující formy elektronického příjmu podání:
- prostřednictvím datové schránky HZS Jihočeského kraje: ID datové schránky: ph9aiu3
- prostřednictvím webového portál Elektronická podání (dále jen „EPO“): https://epo.hzscr.cz
- prostřednictvím e-mailové komunikace – JHC.epodatelna@hzscr.cz
- osobně, prostřednictvím přenosného technického nosiče dat, v níže uvedených úředních hodinách, pouze na adrese:
HZS Jihočeského kraje, Pražská tř. 2666/52b, České Budějovice, 370 04;
(osobní podání není možné provést na územních odborech HZS Jihočeského kraje)
Úřední hodiny HZS Jihočeského kraje pro styk s veřejností
Pondělí 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
Středa 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
Poslední podání bude přijato nejpozději 10 minut před koncem úředních hodin.
Podrobné informace o příjmu elektronického podání u HZS Jihočeského kraje jako dotčeného orgánu státní správy na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva jsou uvedeny v navazujícím dokumentu.
Žádáme veřejnost, aby při úředním styku s HZS Jihočeského kraje volila bezkontaktní formu komunikace, zejména datovou schránku, následně jiné formy elektronického podání.
Od 1.7.2024 není možné přijímat listinnou formu podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva a předkládání projektové dokumentace v listinné podobě.