HZS Ústeckého kraje  

Přejdi na

Vaše důvěra je náš závazek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Nabídka volných míst v pracovním poměru

Nabídka volného místa v pracovním poměru
Požadovaná profese: FINANČNÍ REFERENT
Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem
Požadavky
    minimální stupeň vzdělání: úplné střední s maturitou, nebo vyšší odborné v libovolném oboru (ekonomický obor výhodou),
    Základní znalost účetnictví a zájem o obor, uživatelská znalost práce na PC – MS Office. 
Výhody - uživatelská znalost práce v ekonomickém informačním systému EKIS (SAP) a v elektronické spisové službě (GINIS). Dále požadujeme spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu i samostatně. 
    řidičský průkaz skupiny B výhodou, 
    trestní bezúhonnost.
Hlavní náplň pracovní činnosti
    Zajišťování financování organizace (agendy finančních zdrojů, úvěrové agendy, zúčtovacího a platebního styku), zejména evidence doručených daňových dokladů a faktur (GINIS), jejich formální kontrola a zajištění jejich oběhu, vytváření oběhových účetních dokladů (Excel), zabezpečení schválení průběhu operace odpovědnými osobami před zaplacením fakturované částky a zanesení účetního případu do systému EKIS (SAP).
Nabízíme
    stabilní zázemí organizační složky státu,
    pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) – po zapracování možnost doby neurčité
    pružnou pracovní dobu (týdenní základní pracovní doba 40 hodin)
    5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
    program benefitů (příspěvek na stravování – Gastropass card, penzijní připojištění)
    platové zařazení v 9. tarifní třídě (rozpětí platového tarifu v 9. tarifní třídě: od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč, podle započitatelné praxe) + možnost osobního příplatku po zapracování.
Doklady, které uchazeč doloží
    strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
    kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
    dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: 950 430 150, plk. Ing. Tereza Burianová a dotazy k náplni pracovní činnosti směřujte na tel.: 950 430 240, plk. Ing. Blažena Hložková.

Výše uvedené doklady doručte do 12. 07.2024 na adresu
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem

nebo emailem na adresu:tereza.burianova@hzscr.cz     nebo   lenka.popelkova@hzscr.cz
Volné od: 01. 09. 2024
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
 

vytisknout  e-mailem