HZS Jihočeského kraje  

Přejdi na

Vaše důvěra je náš závazek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Informace o provozu podatelny pro podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva od 1.7.2024

Od 1.7.2024 dochází k nabytí účinnosti další části zákona č. 283/2021 Sb. a s ním i se změnou podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva a předložení projektové dokumentace. 

V souvislosti s výkonem státního požárního dozoru budou možné následující formy elektronického příjmu podání:

  1. prostřednictvím datové schránky HZS Jihočeského kraje: ID datové schránky: ph9aiu3
     
  2. prostřednictvím webového portál Elektronická podání (dále jen „EPO“): https://epo.hzscr.cz
     
  3. prostřednictvím e-mailové komunikace – JHC.epodatelna@hzscr.cz
     
  4. osobně, prostřednictvím přenosného technického nosiče dat, v níže uvedených úředních hodinách, pouze na adrese:

HZS Jihočeského kraje, Pražská tř. 2666/52b, České Budějovice, 370 04;

(osobní podání není možné provést na územních odborech HZS Jihočeského kraje)

Úřední hodiny HZS Jihočeského kraje pro styk s veřejností

Pondělí           8:00 - 11:30      12:00 - 17:00
Středa             8:00 - 11:30      12:00 - 17:00

Poslední podání bude přijato nejpozději 10 minut před koncem úředních hodin.

Podrobné informace o příjmu elektronického podání u HZS Jihočeského kraje jako dotčeného orgánu státní správy na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva jsou uvedeny v navazujícím dokumentu.

Žádáme veřejnost, aby při úředním styku s HZS Jihočeského kraje volila bezkontaktní formu komunikace, zejména datovou schránku, následně jiné formy elektronického podání. 

Od 1.7.2024 není možné přijímat listinnou formu podání žádosti o vydání závazného stanoviska na úseku požární ochrany a ochrany obyvatelstva a předkládání projektové dokumentace v listinné podobě.

vytisknout  e-mailem