Ministry of the interior of the Czech Republic  

Go

We protect life, health and property


Quick links: Sitemap Text version Česky Fulltext search


 

Main menu

 

 

Nabídka volných míst ve služebním poměru

Požadovaná profese: INSPEKTOR – OPERAČNÍ TECHNIK 112

Místo výkonu práce: Masarykova 342/380, 400 01 Ústí nad Labem

Požadavky

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (obor technický, ekonomický, všeobecný, humanitní nebo Bio)
  • znalost anglického či německého jazyka na úrovni jazykové zkoušky 1.stupně = maturita (aktivně) - nutnost doložení např. maturitní či jinou výše uvedenou jazykovou zkouškou
  • velmi dobré komunikační schopnosti, rychlé rozhodování a znalost práce na PC (MS Office)
  • pečlivost, spolehlivost a samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost

Hlavní náplň služební činnosti

  • samostatná operační činnost na operačním a informačním středisku s územně vymezenou působností vyššího stupně (příjem tísňových hovorů na linkách 112 a 150 v ČJ i cizím jazyce a jejich následné zpracování a řešení).

Nabízíme

  • stabilní zázemí organizační složky státu,
  • služební poměr na dobu určitou v délce trvání 3 let (dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů), po vykonání služební zkoušky změna služebního poměru na dobu neurčitou
  • pružná doba služby s týdenní základní dobou služby 37,5 hodin, 12ti hodinový směnný provoz
  • 6 týdnů dovolené
  • za odpracované hodiny ve svátek možnost výběru dalšího volna
  • platové rozpětí v rámci 5. platové třídy od 32.390,- Kč do 47.220,- Kč (podle započitatelné praxe dle nařízení vlády č. 419/2022 Sb. + zvláštní příplatek ve výši 4.500,- Kč + možnost osobního příplatku po zapracování
  • zajímavý program benefitů (příspěvek na stravování – Gastropass card, penzijní připojištění)

Doklady, které uchazeč doloží

  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
  • dokument o jazykové zkoušce, pokud není uvedena v dokladu o dosaženém vzdělání
  • Vyplněný dokument „Prohlášení uchazeče o zaměstnání“ (naleznete na webových stránkách HZS Ústeckého kraje pod záložkou Kariéra - Volná místa - Dokumenty k přijímacímu řízení)
  • dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: 950 430 150, plk. Ing. Tereza Burianová a dotazy k náplni služební činnosti směřujte na plk. Ing. Alenu Jünglingovou, tel.: 950 431 325, 606 659 161.

Výše uvedené doklady doručte do 20.11.2024 na adresu

Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem

nebo emailem na adresu: tereza.burianova@hzscr.cz   nebo   alena.junglingova@hzscr.cz

Volné od: 01. 10. 2024

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

Print  E-mail