Ministry of the interior of the Czech Republic  

Go

We protect life, health and property


Quick links: Sitemap Text version Česky Fulltext search


 

Main menu

 

 

Nabídka volných míst v pracovním poměru

  • INVESTIČNÍ REFERENT
  • PERSONALISTA/KA

INVESTIČNÍ REFERENT

Požadovaná profese:   INVESTIČNÍ REFERENT

Firma:  ČR – Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje

Místo výkonu práce:  Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem

Zařazení:  Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku

Tarifní třída:  10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč – dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování

Pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou

Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin)

Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář

Co Vám můžeme nabídnout: 

  • zajímavou a různorodou práci v oboru investic
  • stabilní zázemí organizační složky státu
  • pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
  • program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování – Gastropass card).

Charakteristika pozice: 

  • zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok
  • zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený
  • podílí se na veřejné soutěži a následného výběru dodavatelů a jiných účastníků investiční akce
  • zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se stavebními i nestavebními akcemi
  • zajišťování realizace investičních akcí v součinnosti s externími odbornými pracovníky, jejich vyhodnocování z pohledu věcného a finančního plnění
  • prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace stavebních a nestavebních investičních akcí a zpracovávání zápisů a protokolů o předání, vyřizuje případné změny při realizaci investiční akce (změnové listy)

Kvalifikační požadavky: 

  • minimálně maturita  
  • základní znalost legislativy ve vztahu k stavebním a nestavebním investičním akcím
  • základní orientace v projektové dokumentaci
  • komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • řidičský průkaz skupiny „B“ podmínkou

Podání přihlášek do: 16. 08. 2024 - přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu:

Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje

Horova 1340/10

 400 01 Ústí nad Labem

nebo emailem na eva.mendlova@hzscr.cz, v kopii na tereza.burianova@hzscr.cz.

Volné od: 01. 10. 2024

Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku – tel. 778 722 462, 950 430 270  email: eva.mendlova@hzscr.cz.

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

PERSONALISTA/KA

Požadovaná profese: PERSONALISTA/KA

Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem

Požadavky

  • minimální stupeň vzdělání: střední s maturitní zkouškou v libovolném oboru, nebo vyšší odborné,
  • základní uživatelská znalost práce na PC – MS Office, Excel,
  • uživatelská znalost práce v ekonomickém informačním systému EKIS (SAP) výhodou,
  • praxe v oblasti personálních činností (HR) vítána,
  • komunikační dovednosti na dobré úrovni, schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • dále požadujeme spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost,
  • řidičský průkaz skupiny B podmínkou,
  • trestní bezúhonnost.

Hlavní náplň pracovní činnosti

  • zajišťování kompletní personální agendy pro určené organizační jednotky – realizace personálních opatření v systému EKIS II. (SAP), úzká spolupráce s oddělením práce a mezd, samostatné rozhodování i práce v týmu,
  • komplexní administrativní zajištění personálních činností služebního i pracovního poměru,
  • podílení se přípravě personálních podkladů pro management.

Nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci v personální oblasti,
  • stabilní zázemí organizační složky státu,
  • pracovní poměr na dobu určitou v délce trvání 1 roku (zkuš. doba 3 měsíce) s předpokladem změny pracovního poměru na dobu neurčitou,
  • plný úvazek – pružná pracovní doba,
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna,
  • program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování),
  • platové zařazení v 9. platové tř. (rozpětí platového tarifu: od21 710,- Kč do 31 820,- Kč, dle započitatelné praxe) + možnost osobního příplatku po zapracování

Doklady, které uchazeč doloží

  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
  • dotazy k přijímacímu řízení směřujte na:

tel.: 950 430 158 - plk. Ing. Petru Ullmannovou

Výše uvedené doklady doručte do 23.8.2024 na adresu

Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje

Horova 1340/10

400 01 Ústí nad Labem

nebo emailem na adresu: petra.ullmannova@hzscr.cz

Volné od: 01.10.2024

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

Print  E-mail